houeskeeping-1a

انواع سرویس در هتل ها

13259 2016/05/02
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 4 امتیاز : 5]

 

اکثر کسانی که به سفرهای خارجی مسافرت می نمایند با اصطلاحات و سرویس های انواع اتاق در هتل ها آشنا می باشند. این آشنا شدن با تفاوت های سرویس های اتاق های هتل در برنامه ریزی دقیق تر سفر کمک شایانی می نماید.

Only Room) O.R) : یعنی اتاق هتل جهت اقامت و خواب بدون هیچگونه وعده غذایی.

Bed & Breakfast) B.B) : این سرویس اتاق هتل یعنی اتاقی جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه در روز

Half Board) H.B) : این سرویس اتاق هتل یعنی اتاقی جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه و یک وعده نهار یا شام. مثلا سرویس H.B در دبی معمولا به یک وعده صبحانه و یک وعده نهار اطلاق گردیده در حالی که همان خدمات در  هتل های ترکیه (منطقه آنتالیا و منطقه دریای اژه) به یک وعده صبحانه و یک وعده شام اطلاق می گردد.

Full Board) F.B) : یعنی اتاق جهت اقامت، همراه با صبحانه، ناهار و شام. در بعضی از هتل ها این سرویس بصورت سرویس Full board plus یعنی اتاق جهت اقامت همراه با صبحانه، نهار، شام و نوشیدنی ها هنگام صرف ناهار و شام ارائه می گردد.

service2

ALL) All Inclusive) : این سرویس اتاق هتل یعنی اتاقی جهت اقامت، همراه با تمامی وعده های غذائی شامل صبحانه، نهار، عصرانه، شام و نوشیدنی های رایگان. این سرویس معمولا در هتل های واقع شده در شهرهای ساحلی نظیر کوش آداسی، بودروم، مارماریس، آنتالیا و… ارائه می گردد و بسته به نوع نوشیدنی ارائه شده مثلا تولید داخل یا خارج کشور و اینکه در چه ساعاتی از شبانه روز ارائه می گردد، دارای واژه های متفاوتی است. در برخی از هتل هائی که چنین سرویسی ارائه می گردد استفاده رایگان از ورزش های آبی از قبیل جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی، ماساژور … برای یکبار در طول اقامت جزئی از سرویس می باشد.

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید