internet-travel-information1

اینترنت و نحوه جستجوی اطلاعات سفر

8748 2016/05/05
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 3 امتیاز : 5]

امروزه اگر کسی بخواهد مسافرت برود. باید از طریق اینترنت اطلاعات لازم را درباره مسیر و مقصد کسب نماید. برای نحوه و کسب اطلاعات سفر از اینترنت کافی است که به سایت گوگل بروید و در مورد جنبه های مختلف مسافرت اطلاعات بخواهید. برای دسترسی به اطلاعات مطلوب مقصد مورد نظر باید با روش های جستجو در گوگل  و اینترنت آشنا باشید که ما در این مطلب شما را با آن آشنا می کنیم که تا در جستجوی اینترنتی با گوگل بتوانید در کم ترین زمان ممکن به اطلاعات برسید. مثلا اگر اصفهانی باشید و مقصد سفر شما شهرستان رشت باشد در کادر جستجوی گوگل بنویسید “رشت”  یا ” دیدنی های رشت و حومه” یا “هتل های رشت” و آنگاه دکمه جستجو را کلیک یا کلید اینتر را بزنید. سپس به عناوین مورد نظر در لیست ظاهر شده کلیک نمایید تا به اطلاعات مورد نظر برسید.

نکته فنی: اگر با چکاندن دکمه سمت چپ ماوس بر یکی از عناوین لیست ظاهر شده کلیک دکمه وسط (غلطکی) ماوس اعمال نمایید، صفحه مورد نظر بصورت جداگانه باز می شود و لیست جستجو هم باقی می ماند.

علاوه بر آن از طریق اینترنت می توانید به هر نوع اطلاعاتی در مورد شهرستان ها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر آن از طریق اینترنت می توانید به هر نوع اطلاعاتی در مورد کشورهای خارجی دسترسی داشته باشید. مثلا اگر کشور مقصد شما فرانسه باشد در کادر جستجو بنویسید “نحوه دریافت ویزا از فرانسه” و دکمه جستجو را بزنید تا لیستی از سایت های دارای اطلاعات ظاهر شوند. حال کافی است با کلیک بر یکی از عناوین موجود در لیست وارد آن سایت شوید. اگر توضیحات رضایت بخش نبود یکی دیگر از عناوین موجود در لیست را انتخاب نمایید.

اما اگر از عبارات کلیدی دیگری چون ” خاطرات سفر به فرانسه ” یا ” دیدنی های فرانسه ” یا ” هزینه سفر و زندگی در فرانسه ” یا ” هزینه تحصیل در فرانسه ” و یا ” فرهنگ مردم فرانسه ” نیز استفاده کنید، نتایج کامل تری از مقصد بدست می آورید .

حال فرض کنیم که به دنبال اطلاعاتی در مورد سفرهای خارجی کم هزینه هستید، کافی است در کادر جستجوی گوگل بنویسید ” راه های سفر های خارجی با هزینه کم ” تا لیستی از سایت هایی که در این مورد مطلب نوشتند ظاهر شوند :

با کلیک بر یکی از عناوین موجود در لیست وارد صفحه آن می شوید. مثلا من با کلیک بر یکی از عناوین موجود در لیست وارد وبلاگ حسین به آدرس  http:// jahangasht.blogfa.com شدم.

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید