طراحی سایت شیراز

1604 2023/09/25
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 0 امتیاز : 0]

اگر به دنبال یک تغییر و پیشرفت هستین در زمینه کارتون اولین و بهترین هدفتون میتونه زدن سایت باشه،کسب و کار اینترنتی شمارو هدفمند تر و معتبر تر میکند ،داشتن یک سایت خوب وقت شمارو آزاد تر و فروشتون بیشتر میکنه .این روزا هوش مصنوعی نقش چشمگیری در زندگی همه انسان ها پیدا کرده که گاهی به پیشرفت منمون میتونه خیلی کمک کنه .این روزها آدرس های اینترنتی همه جا دیده میشود از تراکت ها تا بیلبوردها و حتی سوپر مارکت ها هم از سایت استفاده میکنند و بخش بزرگی از زندگی مارو تشکیل میدهند ،بدون سایت ها چگونه از تخفیف ها باخبر شویم ،چگونه قیمت وسایلی که میخواهیم مطلع بشیم ،با دو کلیک به هر جایی و هر چیزی میشه دسترسی داشت.

شغل شما چی هست؟به نظرتون به سایت احتیاج دارید؟

سایت چیست؟ رسیدیم به اصل ماجرا و سوالی که تو ذهنتون ممکنه به وجود بیاد سایت چیه و چه کاربردی داره؟بریم که طراحی سایت شیراز ،براتون دقیق توضیح بده…..

سایت:بخواهیم تعریف علمی ساده سایت براتون شرح بدهیم میشه گفت ،صفحات شامل:(متن،عکس،قالب و….)به هم پیوسته که از طریق یک آدرس قابل استفاده و دسترس است،سایت گفته میشود.

پیدایش سایت از کی بود و توسط چه کسی ارائه شده است؟

در سال 1989 شخصی به نام تیم برنزلی ،پروپوزال را ارائه کرد که توانست زندگی بشریت را تغییر دهد.او مخترع (وب،وید،ورد)است.نرم افزاری  که به کاربران خودت اجازه میدهد به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند.

این پروفسور دانشگاه ام آرتی در سال 1999 اولین سایت تاریخ  را آزمایشگاههای علمی کرن رونمایی کرد و آدرس سایت

  بود که در آن اطلاعاتی در مورد همین پروژه منتشر کرد. inofo.cern.ch

    سایت های اینترنتی نمونه های مختلفی دارند  که از دیدگاه فنی استاتیک و داینامیک تقسیم میشوند:

استاتیک سایت هایی هستند که غیر قابل آپدیت شدن هستند و لازم نیست برنامه نویس حرفه ایی باشید و به این ترتیب هزینه کمتری را دارد.

داینامیک:این نوع سایت ها قابل تغییر و ویرایش هستند  و در اختیار مدیران قرار میگیرد. که به صورت وردپرسی و کدنویسی قابل اجرا هستند.سایت وردپرسی لازم به برنامه نویسی پیشرفته ندارد و طراحی زیبایی هم دارد نسبت به کدنویسی هزینه و زمان کمتری برای اجرا لازم دارد.کدنویسی به زمان بیشتر و برنامه نویس حرفه ایی تر احتیاج دارد.

برای زدن یک سایت خوب نیاز است ابتدا کسب و کار خود را بشناسید و هدف خود را مشخص کنید،بعد از مشخص کردن این هدف نوع سایت را میشود مشخص کرد.اگر اهداف کوچک میتوانید از وردپرسی استفاده کنید که شامل قالب های آماده میشود.

اگر فکر میکنید قالب های اماده برای کسب کارتان کافی نیست میتوانید به صورت سفارشی توسط برنامه نویسان سایت خود را طراحی کنید که سایت های بزرگی مثل:یوتیوب،دیوارآپارات و….از این روش استفاده کرده اند.

برای دانستن نوع سایت میتوانید به شرکت طراحی سایت شیراز ارتباط برقرار کنید و از نوع سایت انتخابی خود مطلع شوید.

اجزای تشکیل دهنده سایت ها انواع مختلفی دارد:به طور مثال بعضی از سایت های فروشگاهی درگاه پرداخت دارند و بعضی دیگر ندارند ولی بعضی از عناصر مشابه هستند.

برای زدن یک سایت نیاز هست دامین مناسب با سایتتون انتخاب کنید و امکان تکراری بودن نام بین سایت ها امکان پذیر نیست ،دامین همان ادرسی هست که در مرورگر زده میشود تا به سایت شما برسند.ابزارهایی وجود دارد که بعد از چک کردن  نام دامین و تکراری نبودن آن میتوان ثبت کرد.

بعد از اسم سایت وقتی وارد سایت میشویم به هوم پیج و صفحه اول برخورد میکنیم که نشان میدهد هدف سایت چیست که  به ویترین مغازه می شود تشبیه کرد و زیبایی رنگ و طرح ان برای ماندن در صفحه بسیار تاثیر گذار است.

چه نوع کسب و کاری نیاز به سایت دارد؟

امروزه تقریبا همه کسب و کارها نیاز به سایت دارد ،هرکجا که باشید هر اطلاعات یا محصولی که بخواهید از طریق سایت ها میشود به دست آورد،نوعی دیگر کسب و کار از طریق فروش اینترنتی شده است و جای خودش را به زدن مغازه و هزینه های بیشتر داده است،اگر نیاز به شعبه دیگر داری در شهر های مختلف با زدن سایت در همه جا میتوان دسترسی پیدا کنی و محصولتون ارائه دهید و فروش خودتون چند برابر کنید.سایت یک نوع معرفی کسب و کار به دیگران است از کلینیک های پزشکی تا سوپر مارکت ها به سایت احتیاج دارند.

با بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان آشنا هستید ؟میشه گفت به تمام کشور های جهان خدمات میرساند.مطمئنا 80 درصد امازون از ذهنتون عبور کرده.آمازون فروشگاه اینترنتی مثل دیجیکالا ولی خیلی بزرگتر متنوع تر است که از کتاب های دست دوم تا وسایل الکترونیکی ،لوازم خانگی و………در آن قرار دارد .

موسس این سایت بزرگ جف بزوس ،ثروتمندترین انسان جهان است که در ابتدا در گاراژ دوست دخترش راه اندازی شده است.در سال 1994 شرکت خودش را که در ابتدا به نام کدبار بود راه اندازی کرد که بعد به دلیل تلفظ اشتباه یکی از مشتری ها نام او را به آمازون تغییر داد که در ابتدا کتاب های دست دوم میفروخت  و بعد از آن به این فکر فرو رفت آیا وسیله دیگری به جز کتاب می تواند بفروشد و پرینتر خرابی که در خانه داشت در سایت گذاشت و به فروش رساند به کسی که برای کلکسیونش میخواست.اینجا سرآغاز فروش بقیه محصولاتش بود .دید جف به کسب و کارش دید بلند مدتی بود و همین پشتکار و تلاش باعث پیشرفت او شد البته خیلی زودتر از چیزی که فکرش را میکرد به درآمد خوب رسید.

لوگوی شرکت آمازون دیده اید ،اگر به آن دقت کنید حرف a به طرف حرف z کشیده شده است که این فلش نشان دهنده از ابتدا تا انتهای حروف الفبا هر محصولی موجود میباشد.

سایت یک کار جهانی و موفقی هست که هر کسب و کاری به آن احتیاج دارد،که با فعالیت هایی میشه در صفحه اول گوگل آن را قرار دهید و بازخورد آن را ببینید.     

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید