بهترین زون فاز ۱۱ پردیس

2358 2024/02/04
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 1 امتیاز : 5]

فاز 11 پردیس توسط شرکت ترکیه ساخته شده و بیشتر ساختمان‌های این فاز نوساز و یا نیمه ساز می‌باشند و هنوز در این فاز افراد زیادی سکونت ندارند. به همین خاطر امکانات رفاهی زیادی را در این فاز نمی‌بینید. بهترین زون فاز ۱۱ پردیس، زون ۴ می‌باشد. در واقع فاز ۱۱ پردیس آینده درخشانی دارد زیرا بیشتر ساختمان‌هایی که در این فاز ساخته‌شده‌اند بافت جدید دارند و فرسوده‌نمی‌باشند.

در اینجا به بررسی بهترین زون فاز ۱۱ پردیس و مزایا و معایب آن می‌پردازیم. (منبع املاک پردیس)+

واحدهای مسکونی که در فاز ۱۱ پردیس قرار گرفتند بوسیله شرکت کوزو که یک شرکت ترکیه‌ای است ساخته‌شده‌اند و مواد بکار رفته‌شده در این ساختمان‌ها و نقشه و المان‌های ساختمان سازی نسبت به بقیه فازها بالاتر است. هر کدام از زون‌های این فاز معایب و مزایایی دارد که فرد با در نظرگرفتن شرایط خود یکی از این زون‌ها را انتخاب می‌کند و در آن سکونت و یا سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد. بهترین زون فاز ۱۱ پردیس زون ۴ است.

معرفی زون‌های فاز ۱۱

زون‌های فاز ۱۱ پردیس به ۵ زون تقسیم می‌شوند. زون‌های ۱و۵ در قسمت شمالی، ۲ و ۳ در قسمت جنوبی، و زون ۴ به دو قسمت شمالی تقسیم می‌شود. با نظرسنجی که از ساکنین پردیس به‌عمل آمده‌است بهترین زون فاز ۱۱ پردیس همین زون ۴ است‌. زیرا امکانات رفاهی بیشتر دارد و دسترسی به این امکانات راحت‌تر است.

زون ۱ فاز ۱۱ پردیس

در قسمت شمالی قرار گرفته‌است و از ۱۰۹ بلوک تشکیل می‌شود.  دارای ۶۴۳۱ واحد است. این زون هم مانند زون ۴ جزو بهترین زون فاز ۱۱ پردیس به حساب می‌آید و رضایت ساکنین را به خود جلب کرده‌است.

زون ۲

این زون در قسمت جنوبی قرار می‌گیرد و ۱۲۶ بلوک دارد و در کل از ۷۴۳۴ واحد بلوک‌ تشکیل‌شده است.

زون ۳

در قسمت جنوبی قرار دارد و از ۱۱۱ بلوک تشکیل می‌شود. بلوک‌های آن شامل ۶۵۴۹ واحد هستند.

زون ۴

با نظرسنجی که از ساکنین این فاز به عمل آمده‌است بهترین زون فاز ۱۱ پردیس زون ۴ می‌باشد. علت آن امکانات رفاهی بیشتری است که نسبت به بقیه زون‌ها دارا است. این زون امکاناتی مثل مدرسه، مرکز بهداشت، سوپر مارکت و مراکز خرید دارد و متشکل از ۱۰۲ بلوک است که ۵۵ بلوک در قسمت شمالی و ۵۵ بلوک در قسمت جنوبی قرار گرفته‌است و بهترین چشم انداز را دارد.  همچنین دارای نزدیک‌ترین مسیر به بلوار مرکزی فاز ۱۱ و مرکز شهر پردیس است. پیش بینی می‌شود در آینده خط مترو نیز برای آن ساخته‌شود.

زون ۵

نام این زون آرمانشهر می‌باشد و در قسمت شمالی فاز ۱۱ پردیس قرار دارد و از ۱۰۸ بلوک تشکیل‌شده است. همچنین ۶۳۷۲ واحد در این بلوک وجود دارد.

خرید مسکن در زون‌های فاز ۱۱ پردیس برای چه افرادی مناسب است؟

  1. این مسکن برای افرادی مناسب است که از شلوغی و سر و صدا خسته شدند و دنبال آب و هوای خوب می‌گردند. زیرا آب و هوای این فاز نزدیک به کوهستان است.
  2. افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری انجام دهند فاز ۱۱ بهترین فاز پردیس برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.
  3. افرادی که به دنبال محل سکونت می‌باشند این فاز یک فاز راحت برای زندگی است و امکانات رفاهی مناسبی در دسترس می‌باشد.

مزایای زندگی در فاز ۱۱ پردیس

  1. دسترسی آسان به آزادراه تهران پردیس عبور و مرور را به شهر پردیس راحت کرده است.
  2. ساختمان‌های واقع در این فاز نسبت به فازهای دیگر بلندتر می‌باشند و چشم انداز کوهستانی دارند.
  3. پیمانکار این فاز یک شرکت ترکیه‌ای می‌باشد و به همین خاطر سازه‌ها از کیفیت، امنیت و مقاومت زیادی برخوردار هستند و در برابر زلزله مقاوم هستند.
  4. ساختمان‌ها در این فاز به صورت پراکنده وجود دارند و دیوار مشترکی بین آنها قرار نگرفته‌است.
  5. نقشه واحدها بسیار خوب و ایده‌آل می‌باشد و تقریباً همه آنها در حالت نورگیر قرار می‌گیرند. همچنین هر واحد دارای یک انباری ۴ متری است.
  6. به خاطر وجود مشاوران املاک در این فاز خرید و فروش رونق زیادی دارد بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت می‌باشد.

معایب زندگی در فاز ۱۱ پردیس

  1. ساختمان‌های آن دارای دو آسانسور می‌باشد و این یکی از ضعف‌های این فاز به‌شمار می‌آید.
  2. این ساختمان‌ها لابی یا بخش مدیریت ندارند و واحدهای مسکونی از طبقه همکف آغاز می‌گردد. همچنین به خاطر رفت و آمد زیاد از جلوی در واحدهای همکف قیمت طبقات نیز بسیار کمتر است.
  3. اشخاصی که خودرو شخصی ندارند برای رفت و آمد به تهران و بین فازهای پردیس دچار مشکل می‌شوند.
  4. نبودن پارکینگ در ساختمان‌ها هم یکی دیگر از معایب این فاز است و افراد مجبورند خودرو خود را در محوطه بیرون از ساختمان پارک کنند.

قیمت خرید مسکن در فاز ۱۱ پردیس

همانطور که گفتیم فاز ۱۱ پردیس ۵ زون دارد و هر زون نسبت به بقیه زون‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. مقدار تکمیل بودن برج، سال ساخت ملک، زمان تحویل، تعداد افرادی که در برج ساکن هستند، محوطه سازی، نوسانات ارزی و دلاری همه می‌توانند در قیمت مسکن زون‌ها تاثیرگذار باشند.

بهترین منطقه فاز ۱۱ پردیس

با نظرسنجی‌هایی که به عمل آمده  است برج آرا، برج ۴ B89 و برج ۴  B63 بهترین برج‌های فاز ۱۱ پردیس می‌باشند دو بلوار پیمان و طراوت هم جزو مناطق خوب در این فاز به شمار می‌آیند.

آب و هوای فاز ۱۱ پردیس

آب و هوا در این فاز سرد و خشک است و البته از فضای پاک کوهستانی نیز برخوردار است.

دسترسی

این فاز دارای اتوبوس های است که باعث رفت و آمد آسان شما و دسترسی راحت به مترو و فرهنگسرا و تاکسی می‌شود.

نتیجه‌گیری

فاز ۱۱ پردیس فازی رو به رشد می‌باشد و و به خاطر قیمت مناسب واحدهای آن افراد زیادی دوست دارند در آن سرمایه‌گذاری کنند. بهترین زون فاز ۱۱ پردیس با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و میزان دسترسی به مرکز پردیس یا تهران و دیگر موارد مشخص می‌شود. این فاز به خاطر وجود آب و هوای کوهستانی و موقعیت جغرافیایی مناسب از مناطق پرطرفدار به شمار می‌آید.

 اگهی های واقعی و قیمت روز آپارتمان های پردیس

منبع : خرید ملک در پردیس

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید