نکات مهم در خرید آجیل هفت مغز

1012 2023/10/19
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 0 امتیاز : 0]

آجیل‌های مخلوط مانند آجیل هفت مغز، میان وعده‌ای محبوب و مغذی هستند که از انواع مختلف آجیل و خشکبار و یا آجیل به تنهایی تشکیل شده‌اند. معمولاً شامل بادام، بادام هندی، بادام زمینی، گردو و سایر موارد هستند که بافت و طعم متنوعی را ارائه می دهند. برای خرید آجیل هفت مغز، مواردی هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. مواردی از قبیل کیفیت آجیل هفت مغز، تازه بودن آن، ترکیب و اجزای آجیل و خرید آجیل هفت مغز از جاهای مطمئن مانند فروشگاه آنلاین لوبلی.

چند نکته مهم در خرید آجیل هفت مغز

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که آجیل‌هایی که خریداری می‌شود ظاهر خوبی دارند؛ اما بعداً مشخص می‌شود بی کیفیت هستند و همچنین طعم ناخوشایندی دارند. بنابراین چگونه می‌توان تشخیص داد که آیا آجیلی که می‌خرید با کیفیت است یا خیر؟

برای خرید آجیل‌ها از جمله خرید آجیل هفت مغز مواردی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

هنگام خرید آجیل هفت مغز مطمئن شوید که هیچ نشانه‌ای از آلودگی احتمالی، آفت یا کپک در آجیل وجود ندارد و آن‌ها را ببینید و بررسی کنید.

خرید آجیل در فصل مناسب

هنگام خرید آجیل هفت مغز، فصلی بودن آن را نیز در نظر داشته باشید. با وجود اینکه آجیل در تمام طول سال در دسترس است و برای مدت طولانی قابل نگهداری است، فصلی نیز هست. و برای داشتن آجیل تازه و مرغوب بهتر است هر آجیل را در فصل خود خریداری کنید.

خرید آجیل با پوست

پوست بیرونی آجیل پوست‌دار تا حدی آنها را از ترشیدگی و کهنگی محافظت می‌کند و نسبتی از فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی را در محصول حفظ می‌کند. اگر آجیل مغز و پوست کنده را خریداری می کنید، آنها را سریعتر مصرف کنید. اما اگر می‌خواهید آجیل را برای مدت طولانی داشته باشید بهتر است با پوست خریداری شود.

نوع ترکیبات آجیل هفت مغز

اگر می‌خواهید آجیل هفت مغز پر‌مزه و پر طعمی داشته باشید از آجیل هفت مغز بو داده استفاده کنید. به طور کلی برشته کردن آجیل تردی آن را افزایش می‌دهد. اگر مایلید آجیل هفت مغز با طعم ملایم و کم مزه میل کنید، آجیل هفت مغز شما باید به صورت خام و نچرال باشد. انواع مختلفی از آجیل هفت مغز وجود دارد که ترکیبات آن شامل انواع مغزیجات، میوه‌های خشک و یا خشکبار است.

 آجیل هفت مغز لوبلی، یکی از بهترین ترکیبات آجیل و خشکبار است. این آجیل بدون نمک، شیرین نشده، کاملا طبیعی، و عاری از مواد شیمیایی مضر و نگهدارنده، و مخلوطی از بهترین مغزیجات با کشمش یا توت خشک و انجیر خشک است.

وقتی صحبت از آجیل می‌شود، درست مانند میوه و سبزیجات، بهتر است انواعی که می‌خورید را مخلوط کنید تا طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی و حداکثر فواید تغذیه‌ای را دریافت کنید. به‌ ویژه آجیل هفت مغز لوبلی که محصولی با ترکیبات متنوع و مغذی است.

نگهداری پس از خرید آجیل هفت مغز

بر خلاف تصور رایج، بعد از خرید آجیل هفت مغز، باید آن را در ظرف دربسته کیپ، در یخچال یا فریزر نگهداری کرد و نه در انباری با دمای اتاق. لابد می‌پرسید چرا؟ به طور کلی آجیل حاوی مقدار زیادی چربی غیراشباع است که این چربی نوعی روغن ظریف است و آن‌ها را به شدت مستعد فاسد شدن می‌کند.

از کجا آجیل هفت مغز با کیفیت بخریم؟

با توجه به نکاتی که ذکر شد، شاید بپرسید از کجا می‌توانم آجیل هفت مغز مرغوب و با کیفیت تهیه کنم؟ و چگونه می‌توانم با اطمینان خرید آجیل هفت مغز تازه داشته باشم؟

یکی ازنکات مهم در خرید آجیل هفت مغز این است که از یک برند معتبر خرید کنیم، تا از با کیفیت بودن محصول خود اطمینان داشته باشیم.

فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار لوبلی، همیشه در تلاش برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود است. و به همین منظور در انتخاب محصولات با کیفیت در فروشگاه خود بسیار دقیق عمل می‌کند. همچنین در فروشگاه آجیل و خشکبار لوبلی محصولات در بسته بندی‌های بهداشتی و تمیزی به فروش می‌رسند و از بسته بندی‌های مطمئن و زیبا استفاده می‌شود.

برای خرید آجیل هفت مغز، به سایت آجیل و خشکبار لوبلی مراجعه کنید و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

فروشگاه فیزیکی آجیل و خشکبار لوبلی، نیز یک فروشگاه بزرگ و زیباست که در مشهد واقع شده و پذیرای مهمانان و توریست‌های سراسر ایران و خارج از کشور نیز هست و حضور در این فروشگاه حس خوب خرید و آرامش را به همراه دارد.

جمع بندی

در مطالب فوق به چند نکته قابل توجه در خرید آجیل هفت مغز اشاره شد. واضح است که اینها نشانه‌های بسیار کلی هستند. کیفیت آجیل همچنین بسیار تحت تأثیر فصل، آب و هوا و سال برداشت است و از سالی به سال دیگر متغیر است. به همین دلیل، سال‌هایی وجود دارد که برداشت انواع آجیل فراوان و باکیفیت است و سال‌هایی است که ممکن است برداشت ضعیف‌تر و با کیفیت متوسط یا پایین‌تر باشد. اما در هر صورت آجیل سرشار از مواد مغذی و ویتامین ‌های مورد نیاز بدن است که مصرف آن به‌ ویژه به صورت ترکیبی توصیه می‌شود.

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید