رژیم لاغری سریع 10 روزه | روشی سالم و بی نظیر برای کاهش وزن

3332 2023/07/24
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 0 امتیاز : 0]

رژیم لاغری سریع، برخلاف باور بسیاری از افراد امری امکان پذیر است و می توان به وسیله آن، در صورت اجرای اصولی و دقیق  برنامه، کاهش وزن را بدون هیچگونه عوارضی انجام داد. البته باید توجه داشت که تمامی رژیم ها از جمله رژیم لاغری سریع، برای اطمینان از حفظ سلامت فرد، بهتر است زیر نظر یک متخصص تغذیه مجرب انجام شوند؛ در غیر این صورت ممکن است عوارضی مانند ریزش مو، مشکلات گوارشی، پوکی استخوان و… پدید آیند.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت در 4 مرحله

قبل از هر چیز درنظر داشته باشید که یک رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت، باید توسط متخصصان تغذیه و در نتیجه‌ی مطالعات و تحقیقات طولانی مدت تدوین شود. یکی از بهترین گزینه های رژیم غذایی سالم و سریع، روشی است که ما در این صفحه قصد داریم آن را شرح دهیم. این روش با انجام 4 مرحله قابل انجام است که در ادامه این مراحل را شرح خواهیم داد.

1. آمادگی ذهنی

برای انجام هرکاری آماده سازی ذهن می تواند مرحله‌ای مهم باشد که شاید بسیاری از افراد آنطور که باید به آن توجه نمی کنند. این موضوع برای رژیم لاغری سریع نیز صدق می کند. بسیاری از افراد که به دنبال سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو و کاهش وزن هستند، شاید روش ها و برنامه های ایده آلی را بیابند، اما به دلیل نداشتن آمادگی ذهنی در اکثر مواقع موفق نمی شوند.

برای انجام این مرحله، یکی از روش هایی که می تواند کارساز باشد، تمرکز بر مشکلاتی می باشد که اضافه وزن برای شما ایجاد کرده است. همچنین تصور مزایا و حس مطلوب پس از کاهش وزن نیز می تواند در آماده سازی ذهن شما جهت رعایت منظم رژیم غذایی برای لاغری بسیار اثربخش باشد.

از همین حالا پر قدرت و با صلابت شروع کنید. قطعا ما نیز در مسیر سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو و کاهش وزن، در کنار شما هستیم و پا به پای تان خواهیم آمد. به این فکر کنید که عده ی دیگری نیز هستند که دقیقا تصمیم شما را گرفته اند و قرار است کاهش وزن سریع را تجربه کنند. پس همیشه به خود بگویید که من تنها نیستم.

2. حذف چربی های مضر و کربوهیدرات های تصفیه شده

دومین مرحله از رژیم لاغری سریع 10 روزه، حذف برخی از مواد غذایی است که دارای کربوهیدرات تصفیه شده و چربی های مضر هستند. شاید در رژیم های لاغری طولانی مدت بتوانید به میزان کم تمامی خوراکی های مورد علاقه خود را میل نمایید، اما توجه داشته باشید که در رژیم لاغری سریع و کوتاه مدت، باید بر تصمیم خود استوار بوده و بسیاری از خوراکی ها را از برنامه غذایی خود حذف نمایید.

شما باید خوراکی هایی مانند نان لواش و بربری، شیرینی ها، نوشابه و دلستر، پاستا و ماکارونی، چیپس و پفک، خامه و سرشیر، سس مایونز، روغن های حیوانی و… را از رژیم غذایی خود حذف کنید. برای مشاهده لیست تمامی خوراکی های ممنوعه در رژیم لاغری سریع 10 روزه، می توانید به وب سایت یکی از بهترین مراکز مشاوره تغذیه و رژیم غذایی، یعنی وب سایت تغذیه دانان با آدرس taghziedanan.com مراجعه کنید.

پس از حذف مواد ذکر شده در بخش بالا از برنامه غذایی، بدن شما بجای مصرف کربوهیدرات ها و چربی های موجود در این مواد، شروع به سوزاندن چربی های بدن خواهد کرد که در نتیجه آن لاغری به ارمغان خواهد آمد.

3. جایگزین کردن غلات و مواد غذایی سالم

پس از حذف مواد غذایی ذکر شده در بخش قبلی، نوبت به آن می رسد که مواد غذایی سالم و مفید جایگزین آن ها شوند. موادی مانند نان سبوس دار، غذاهای آب پز و کبابی، حبوبات، میوه و سبزیجات، روغن های گیاهی مانند روغن کانولا و زیتون و… می توانند در رژیم لاغری راحت و سریع شما مورد استفاده قرار گیرند.

4. استفاده از پروتئین و فیبرها

رژیم لاغری پروتئین سریع، یکی از بهترین گزینه ها جهت کاهش وزن در مدت زمان کم و بدون ایجاد مشکلات گوناگون است. رژیم غذایی برای لاغری می تواند عوارضی درپی داشته باشد اما با استفاده به اندازه از پروتئین ها و سبزیجات، می توان از این عوارض در امان ماند.

در یک رژیم لاغری راحت و کوتاه مدت، پروتئین ها جایگزین کربوهیدرات ها شده و نیازهای بدن را تامین می کنند. همچنین سبزیجات و فیبرها نقش حائز اهمیتی در رژیم غذایی سالم دارند. در ادامه کمی در مورد این مواد غذایی مفید بحث خواهیم کرد تا شما با اهمیت وجود آن ها در رژیم غذایی بیشتر آشنا شوید.آنوبزبببیبیب

  • فیبرها: فیبرها، کربوهیدرات های مفیدی می باشند که فضای معده و روده را اشغال کرده و سبب ایجاد حس سیری در فرد می شوند. همچنین می توانند موجب روان شدن سیستم گوارش و جلوگیری از جذب چربی ها و کربوهیدرات های مضر شوند.
  • سبزیجات: سبزیجات دارای ویتامین ها و فیبر سرشار هستند و سبب می شوند سموم موجود در بدن و چربی ها با سهولت بیشتری دفع شوند. همچنین رژیم های لاغری در برخی مواقع موجب بروز مشکل یبوست می شوند که سبزیجاتی مانند کاهو، کلم بروکلی، اسفناج، فلفل دلمه و… تاحد قابل توجهی این مشکل را کاهش داده و حتی رفع می کنند.
  • پروتئین ها: مصرف پروتئین در حد نیاز بدن، سبب می شود هنگام کاهش وزن، فرد عضلات و ماهیچه های خود را حفظ کند. به عبارت دیگر پروتئین ها سبب جلوگیری از ماهیچه سوزی هنگام رژیم لاغری پروتئین سریع می شوند.

اگر می خواهید سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو را بیابید و رژیم لاغری سریع و راحتی را تجربه کنید، مشاوران و متخصصان خبره گروه تغذیه دانان می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. این مرکز سلامت تغذیه می تواند بهترین نوع از انواع رژیم های غذایی متنوع را با توجه به نیاز بدن شما در اختیارتان قرار دهد. برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت taghziedanan.com بازدید نمایید.

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید