چالش های عجیب در مانیتایز کانال یوتیوب

781 2023/12/06
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 0 امتیاز : 0]

کسب درآمد دلاری در ایران آرزوی هر فردی است که یکی از بهترین راه های محقق سازی آن در کشور ما از طریق یوتیوب می باشد. ویژگی مثبت یوتیوب این است که با دستیابی به شرایط خاصی در آن که اصطلاحاً به آن مانیتایز کانال یوتیوب می گویند، بخشی از درآمد تبلیغات در پلتفرم خود را به افراد فعال می پردازد. در کشور ما هم افراد و شرکت های فعال در این حوزه کم نیستند.

مشکلی که افراد در این راه دارند این است که به دلیل تحریم های بین المللی کشور ما امکان نقد کردن درآمد بدست آمده به طور مستقیم در ایران وجود ندارد. بنابراین دغدغه خیلی از افراد قبل از شروع فعالیت یا در حین کار در یوتیوب این است که چطور به نقد کردن درآمد یوتیوب بپردازند. اگر شما هم این چالش را دارید و نمی دانید بهترین راه کدام است، ما به شما کمک خواهیم کرد.

چالش های مانیتایز کانال یوتیوب که باید بدانید!

کسب درآمد از یوتیوب چالش هایی دارد و نقد کردن درآمد آن هم مشکلات و چالش هایی دارد که خیلی از افراد درگیر آن هستند. در ادامه برخی از مهم ترین چالش های نقد درآمد یوتیوب را به شما توضیح خواهیم داد.

1. ساخت حساب گوگل ادسنس

اولین چالشی که در راه نقد کردن درآمد یوتیوب با آن مواجه خواهید شد، ساخت حساب گوگل ادسنس خواهد بود. در حقیقت گوگل ادسنس قسمتی از گوگل می باشد که مخصوص انتشار ویدیوهای تبلیغاتی بر روی محتوای یوتیوب می باشد. ساخت این حساب در وب سایت گوگل ادسنس انجام خواهد شد، اما نیازمند یک آدرس در خارج از ایران خواهد بود که باید تایید شده باشد. چرا که گوگل یک کد تاییدیه برای این آدرس برای تایید هویت شما ارسال خواهد کرد. این مورد برای بسیاری از یوتیوبرهای ایرانی امکان پذیر نیست.

2. داشتن حساب بانکی در خارج از ایران

چالش بعدی این است که باید یک حساب بانکی در یکی از بانک های کشورهای خارجی مانند ترکیه و غیره را داشته باشید. چرا که در ابتدا گفتیم امکان واریز مستقیم درآمد یوتیوب به حساب های بانک های ایرانی وجود ندارد. این مورد هم جزو چالش هایی است که خیلی از یوتیوبرها به آن دسترسی ندارند و یا آشنا و فامیل مطمئنی در خارج از کشور هم ندارند که بخواهند از آدرس و حساب بانکی آنها استفاده کنند. پس چاره چیست؟

بهترین راه حل گذر از چالش مانیتایز کانال یوتیوب و نقد درآمد

در بالا چالش های پیش روی یوتیوبرهای ایرانی برای نقد کردن درآمد یوتیوب را توضیح دادیم. اما چاره چیست و در چنین شرایطی باید چکار کرد؟ پاسخ این این است که باید در ایران از یک واسطه مطمئن یا شرکت های نقدر درآمد یوتیوب استفاده نمایید. همانطور که می دانید شرکت های فعال زیادی در ایران وجود دارند که می توانند کار نقدکردن درآمد یوتیوب کانال شما را انجام دهند. تنها مشکل کار در این زمینه این است که باید حتماً از یک شرکت معتبر و با سابقه درخشان فعالیت در این زمینه استفاده کنید تا در مسیر به مشکل خاصی برنخورید.

این شرکت ها با گرفتن کارمزد این کار را برای شما انجام خواهند داد و به شما در بالا رفتن درآمد و تولید بهتر محتوا برای یوتیوب کمک خواهند کرد. آکادمی آموزش یوتیوب تیوبرز در ایران سالهاست که در حال ارائه خدمات مختلف به یوتیوبرها می باشد و دارای کارنامه درخشانی در این زمینه است که می توانید از خدمات آن استفاده نمایید.

تیوبرز به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مانیتایز یوتیوب و رفع مشکلات مانیتایز یوتیوب، درباره رفع مشکلات و چالش های مانیتایز نکات زیر را گفته است:

خدمت رفع مشکلات یوتیوب باعث می‌شود که شما قادر به بهره‌برداری کامل از امکانات یوتیوب و ادامه فعالیت‌های خود با سطح کیفیت بالا و درآمدزایی شوید. با رفع مشکلات و تطابق با سیاست‌ها، شما اعتماد کاربران خود را به دست می‌آورید و با تولید محتوای مناسب و با کیفیت، جامعه‌ی کاربری‌تان را گسترش می‌دهید. همچنین، امکان فعالسازی درآمدزایی و بهره‌برداری از ابزارهای تبلیغاتی یوتیوب را به دست می‌آورید که این به شما کمک می‌کند تا درآمد قابل توجهی از کانال خود به دست آورید و به عنوان یک منبع درآمد پایدار به آزادی عمل برسید.

نتیجه گیری

اگر شما هم جزو یوتیوبرهایی هستید که از چالش های نقد کردن درآمد یوتیوب خسته شدید؟ ما در آکادمی آموزش یوتیوب تیوبرز در کنار شما هستیم تا بتوانید این مشکل را به راحتی حل نمایید. در حقیقت این آکادمی با داشتن سال ها تجربه و کار کردن با هزاران کانال مانیتایز شده یوتیوب بدون دریافت کارمزد در 3 ماه اول تمامی درآمد کسب شده از یوتیوب را رایگان برای شما نقد خواهد کرد. همچنین تمامی مشکلات مانیتایز کانال یوتیوب را به بهترین شکل در فرآیندی کاملا استاندارد، برای شما رفع خواهد کرد.

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید