jahan nama 1

ارگ جهان نما اصفهان

29412 2018/03/11
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 4.6]
آدرس

مجتمع تجاری اداری و فرهنگی ارگ اصفهان یکی از مراکز خرید اصفهان است که در این مهد تاریخی و توریستی ایران واقع شده است. ارگ جهان نما اصفهان با هدف پیوند تاریخی بین اصفهان قدیم با روش های مبادله و خرید و فروش سنتی و اصفهان جدید با متدها و اصول خرید و فروش مدرن در خیابان امام حسین به بهره برداری رسیده است.

مشخصات کلی

jahan nama 2

مجتمع عظیم ارگ اصفهان با مساحت زیربنایی 78000 متر مربع در بازه حدفاصل چهارباغ عباسی (دروازه دولت) و خیابان های طالقانی و شمس آبادی بنا شده است. این مجتمع از بزرگترین مجتمع های تجاری و تفریحی ایران به حساب می آید که دارای 364 واحد تجاری، 3 سالن سینما، 4گالری، 12 مرکز صنایع دستی ودفاتر اداری با کاربری های متنوع می باشد. از دیگر امکانات موجود در این مجتمع که موجب شده این مرکز همچون شهری بزرگ دارای تمامی امکانات رفاهی و خدماتی معرفی شود، وجود هتلی مجهز با 150 اتاق می باشد.

jahan nama 3

بخش تجاری

ارگ جهان نمای اصفهان دارای 364 واحد تجاری است که این واحد ها در کاربری های متنوع و متفاوتی مورد استفاده ی افراد مختلف قرار می گیرد. از جمله فروشگاه های موجود در این مجتمع میتوان به انواع بوتیک هایی اشاره کرد که برندها و اجناس گوناگون را به مشتریان متفاوت ارائه می دهند.

jahan nama 6

jahan nama 5

jahan nama 7

بخش خدماتی و رفاهی

ارگ عظیم جهان نما اصفهان دارای خدماتی از قبیل پارکینگ اختصاصی، هتل جهت اقامت افرادی که نیاز به فضایی جهت استراحت دارند. رستوران و کافی شاپ در چند واحد با انواع غذاهای سنتی و امروزی، پذیرای مشتریان این مجتمع می باشد. انواع غرفه های صنایع دستی با داشتن صنایع سنتی و اصیل اصفهان، سینما و نمایشگاه از دیگر امکانات این مجتمع بزرگ می باشد. سرویس بهداشتی، خودپرداز و پله برقی نیز از خدمات موجود در مجتمع تجاری و فرهنگی ارگ اصفهان می باشد.

آدرس ارگ عظیم جهان نما اصفهان : اصفهان، میدان امام حسین

شماره تماس : 03132121299

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید