چگونه یک قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

1762 2023/08/07
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 0 امتیاز : 0]

چرا وجود قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر و شهرهای مشابه آن مهم است؟ مزایای استفاده از اینگونه خدمات چیست و یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مطلب به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ می دهیم و در نهایت یک قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی ویژگی ها و استانداردهای لازم را دارد.

اسلامشهر بعد از شهر تهران، بزرگترین شهرستان استان تهران می باشد و بر اساس سرشماری انجام شده در سال 95، جمعیتی حدود 550.000 نفر دارد. همچنین در این شهرستان اغلب منازل آپارتمانی بوده و دارای متراژ چندانی نیستند و فضای کافی جهت شستن قالی ها و مبل ها وجود ندارد.

از سوی دیگر وجود کارخانه های متعدد در این شهرستان سبب آلودگی هوا شده و ذرات معلق و آلاینده موجود در هوا، می توانند تاثیر زیادی بر آلودگی وسایل منزل از جمله قالی ها و مبل ها داشته باشد.

بنابر این وجود مبل شویی و قالیشویی در اسلامشهر و شهرهای مشابه آن، که دارای جمعیت زیاد هستند و میانگین متراژ منازل آن نیز چندان زیاد نیست، امری ضروری می باشد. بخصوص برای مناطقی با هوای آلوده، بسیار مهم است که شستشوی قالی ها و مبل ها به روش های اصولی و با مواد مناسب انجام شود. برای درک بهتر، بیایید تاثیرات منفی آلودگی هوا را بر فرش ها و مبلمان بررسی کنیم.

تاثیر آلودگی هوا بر بهداشت مبل و فرش

آلودگی هوا می تواند باعث جمع شدن گرد و غبار، ذرات معلق و سایر آلاینده ها روی مبل ها و فرش ها شود. این آلاینده ها باعث ایجاد مشکلات تنفسی، آلرژی و برخی مشکلات دیگر در سلامتی افراد می شوند.

همچنین، آلودگی هوا می تواند باعث از بین رفتن رنگ و بافت مبل ها و فرش ها شود. بنابراین، اگر در منطقه‌ای با آلودگی هوا بالا زندگی می کنید، مهم است که مبل ها و فرش های خود را به طور منظم تمیز کنید. در ادامه کمی بیشتر تاثیرات منفی آلودگی هوا را بر مبل و فرش بررسی خواهیم کرد.

  • کثیف شدن سطح مبل و فرش: ذرات معلق در هوا و آلودگی ها با گذر زمان می توانند به سطح مبل و فرش ها چسبیده و آن ها را کثیف کنند.
  • ایجاد بوی نامطبوع: آلودگی های شیمیایی موجود در هوا، باعث ایجاد بوی ناخوشایند در محیط می شوند که ممکن است به مبل و فرش نیز منتقل شود.
  • آسیب به بافت و رنگ: ذرات ریز آلاینده می توانند به بافت مبل و فرش نفوذ کرده و با گذر زمان، آسیب هایی را ایجاد کنند. همچنین، آلودگی‌های شیمیایی نیز می‌توانند بافت پارچه مبل ها و فرش را فرسایش داده و رنگ آن ها را تغییر دهند.
  • ایجاد آلرژی: وجود ذرات معلق، گرد و غبار و آلودگی ها در هوا، می‌تواند سبب عود کردن آلرژی در افراد دارای حساسیت شود.

بنابراین توصیه می شود اگر در شهرهایی با شاخص آلودگی هوا بالا زندگی می کنید، حتما برای نظافت وسایل منزل از جمله مبلمان و فرش ها اهمیت ویژه‌ای قائل شوید.

همچنین اگر در مناطق اسلامشهر، بهارستان، واوان و چهاردونگه سکونت دارید، ما به شما قالیشویی ایرانیان، که یک قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر می باشد را پیشنهاد می کنیم. برای ثبت سفارش در قالیشویی ایرانیان اسلامشهر، می توانید به وب سایت ghalishoei-iranian.com مراجعه نمایید. این قالیشویی در اسلامشهر، تمامی ویژگی ها و معیارهای یک قالیشویی حرفه‌ای و استاندارد را که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، دارا می باشد.

ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست؟

 حال که با اهمیت شستشوی مبل ها و قالی ها در شهرهایی با آلودگی زیاد آشنا شدید، بهتر است جهت انتخاب یک قالیشویی خوب نکاتی را نیز بدانید که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

  1. تجربه و تخصص کارکنان

یک قالیشویی مناسب باید دارای تیمی مجرب و ماهر باشد که با تجهیزات و روش های حرفه‌ای کار کنند. تجربه و تخصص در شستشوی انواع فرش‌ها و قالی‌ها می‌تواند تضمین کننده کیفیت خدمات باشد.

2. استفاده از تجهیزات مدرن

یک قالیشویی استاندارد باید از تجهیزات مدرن و به روز برای شستشوی فرش ها استفاده کند. این تجهیزات شامل ماشین های قدرتمند شستشوی فرش، خشک کن ها و تجهیزات پاک کننده مورد نیاز می باشند. در صورت استفاده از دستگاه های قدیمی ممکن است فرش شما دچار آسیب دیدگی شود.

برای مثال دستگاه خشک کن دیگی دستگاهی است که استفاده از منسوخ شده است. نحوه کار این خشک کن فرش به گونه‌ای است که فرش تا شده و در دیگ خشک کن قرار می گیرد و سپس این دیگ با سرعت زیاد شروع به چرخش می کند تا فرش خشک شود. تا شدن فرش در این دستگاه سبب شکستگی فرش شده که این نوع شکستگی ها قابل برگشت و ترمیم نیستند.

به همین دلیل باید دقت کنید که قالیشویی مدنظر شما بجای دستگاه دیگی از خشک کن های لوله‌ای استفاده کند. در این دستگاه ها فرش ها در حالت لوله شده با سرعت زیاد می چرخند و خشک می شوند که هیچگونه آسیبی نیز به آن ها وارد نخواهد شد.

3. محیط پاک و بهداشتی

یک قالیشویی حرفه‌ای باید محیطی پاک، بهداشتی و مرتب داشته باشد. این امر برای جلوگیری از انتقال آلودگی های گوناگون از قالیشویی به قالی ها، امری ضروری است.

4. محافظت از رنگ و بافت

برخی از فرش ها بخصوص فرش های دستباف، ممکن است به شستشو حساس باشند و در صورت استفاده از مواد شوینده نامناسب، احتمال این که رنگ آن ها تغییر کند یا بافتشان آسیب ببیند وجود دارد. یک قالیشویی حرفه‌ای باید با بررسی نوع و جنس قالی ها، مواد مناسب برای شستشوی آن ها را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد.

5. قیمت منصفانه و تحویل به موقع

معمولا قیمت شستشوی فرش ها بر اساس متراژ و نوع فرش تعیین می شود، اما یک قالیشویی خوب باید قیمتی منصفانه و معقول برای خدمات خود ارائه دهد و همچنین باید دارای زمان بندی مناسب جهت تحویل فرش ها به مشتریان خود باشد.

مبل شویی در اسلامشهر

مبل شویی در اسلامشهر یکی از مهمترین خدمات قالیشویی ایرانیان است که با سرویس رایگان برای کلیه مناطق اسلامشهر و حومه انجام می گیرد. بدون شک مبل به یک بخش جدا نشدنی از دکوراسیون منازل ایرانی تبدیل شده است. در جهت حفظ زیبایی و سلامت این کالا یکی از اقدامات مهم شستشوی مبل در خانه به روش درست و اصولی است. قالیشویی ایرانیان بهترین و باکیفیت ترین نوع شستشوی مبل در خانه را به شما ارائه می دهد.

قیمت مبل شویی در اسلام شهر

قیمت مبل شویی در اسلامشهر به تعداد و نوع نشیمن آن ها وابسته است. برخی از مبل ها دارای نشیمن یک تکه و برخی نیز دوبل می باشد. قیمت مبل شویی برای نشیمن دوبل در مقایسه با نوع یک تکه کمی بیشتر است. زیرا باید تمام سطح تشک جدا شونده مورد شستشو قرار گیرد که این امر هم زمان و هم مواد شوینده بیشتری را می طلبد.

قالیشویی ایرانیان، بهترین قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر است که تمامی ویژگی ها و استاندارد های ذکر شده را دارا می باشد و با کادری مجرب و منظم، به بهترین شکل ممکن مبلمان و قالی های شما را شسته و در زمان تعیین شده تحویل می دهد. اگر به دنبال یک قالیشویی در اسلامشهر هستید و می خواهید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از آسیب دیدن فرش ها و مبل هایتان آن ها را تمیز کنید، می توانید از وب سایت قالیشویی ایرانیان اسلامشهر با آدرس ghalishoei-iranian.com بازدید کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا برای لذت بیشتر ما و دوستانتان، در مورد این جاذبه نظر دهید...!

لطفا همه فیلدها را با دقت پر کنید